سفارش تبلیغ
صبا ویژن
whateveryouwant

گوگل ارث 5 بتا ارایه شد:زیر اقیانوس ها برویدوزمانربه عقب برگدانیدوفیلم برداری کنید

 

هشدار: اگر در ایران زندگی می کنید این مطلب را نخوانید چرا که حالتان در انتهای آن مثل من به شدت گرفته خواهد شد.

 بالاخره امروز گوگل نسخه جدید نرم افزار گوگل ارث را ارایه کرد. نسخه جدید که برای سیستم عامل های ویندوز، مکینتاش و لینوکس ارایه شده دارای امکانات فوق العاده ی جدیدی است. اولین تغییر مهم اضافه شدن امکان دیدن تغییرات زمانی یک مکان است. برای مثال می توانید روی شهر محل زندگی تان زوم کنید و عکس های ماهواره ای شهر را بر اساس سال های مختلف ببینید. به این شکل می توانید تغییرات و پیشرفت یک مکان را در طول زمان مشاهده کنید.

 امکان جدید دیگر، اضافه شدن نقشه بستر اقیانوس ها و دریا ها است. در نسخه 5 گوگل ارث می توانید به زیر دریا بروید و بستر دریاها را مشاهده کنید. همچنین با همکاری نشنال جئوگرافیک ویدیوهای جالبی از اقیانوس ها در گوگل ارث قابل دیدن است. سومین بخش جدید در این نرم افزار امکان فیلم برداری و ضبط سفرتان در نقاط مختلف کره زمین است. نسخه جدید به شما این امکان را می دهد که از سفر خود به نقاط مختلف زمین فیلم برداری کنید و از آن یک تور ویدیویی درست کنید.  
در ویدیو معرفی نسخه جدید می توانید با امکانات جدید Google Earth 5.0 آشنا شوید. یک و نیم دقیقه - یوتیوب

همانطور که می دانید به علت تحریم، گوگل دانلود محصولات خود را برای کاربران ایرانی مسدود کرده است. اما تا پیش از این، برای گوگل ارث به راحتی می شد این مشکل را حل کرد. سایت هایی مانند فایل هیپو فایل نصب گوگل ارث را برای دانلود قرار می دادند و کاربران ایرانی به راحتی این نرم افزار را دانلود می کردند. اما خبر بد این است که نسخه جدید گوگل ارث به صورت نصب دو مرحله ای عمل می کند. ابتدا باید یک فایل نصاب 500 کیلو بایتی دانلود کنید ( این فایل از هر سایتی قابل دانلود است ) اما متاسفانه کار دانلود و نصب نرم افزار اصلی گوگل ارث توسط این فایل انجام می شود که مستقیما به سرورهای گوگل متصل می شود. بنابراین تنها راه دانلود گوگل ارث جدید برای کاربران ایرانی استفاده از V P N است. که متاسفانه بیشتر کاربران به آن دسترسی ندارند. بنابراین اکثرا کاربران ایرانی با نسخه جدید گوگل ارث خداحافظی می کنند.

 در سایت فایل هیپو می توانید نسخه های قبلی این نرم افزار را به همراه فایل نصاب نسخه 5 بتا را دانلود کنید. اگر راهی سراغ دارید که کاربران ایرانی هم بتوانند از این نرم افزار رایگان، استفاده کنند آن را در بخش نظرات بنویسید.


نوشته شده در دوشنبه 88/1/3ساعت 8:55 عصر توسط محمدرضا باروتی نظرات ( ) | |


قالب وبلاگ : قالب وبلاگ