سفارش تبلیغ
صبا ویژن
whateveryouwant

 

piano_narenji_ir.jpg

آنچه که در تصویر مشاهده می کنید یک وسیله کمک آموزشی بسیار مناسب جهت شناختن و شنیدن نت های موسیقی است. این قلم تنها با استفاده از یک باتری AAA می تواند نت های مربوط به پیانو را از روی کتاب آموزشی خوانده و آنها را بنوازد. این قلم به گونه طراحی شده که قادر به تولید تمامی صداهای پیانو است. البته توانایی خواندن و نواختن نت برخی سازهای دیگر از قبیل گیتار و ویولن را هم دارد.

 

کافی است که قلم را در دست گرفته و آن را بر روی نت های موسیقی مکتوب حرکت دهید. این قلم قادر است نت های خوانده شده را در خود ذخیره کرده و آنها را بازپخش نماید. البته برای تکمیل این گجت یک مترونوم الکترونیک هم در آن تعبیه شده که کمک خوبی به نوازندگان تازه کار و شاگردان کلاس های موسیقی است.

 

یک عدد اسپیکر جهت پخش بیرونی موسیقی و یک عدد جک جهت استفاده از هدفون در آن تعبیه شده است. این دستگاه همچنین با کمک حافظه ? گیگابایتی اش همانند یک پخش کننده موسیقی پرتابل امکان پخش آهنگ و همچنین ضبط صداهای مختلف را دارا است.

 

توضیحات دیگری در مورد چگونگی عملکرد و ساخت این قلم بیان نشده است و تنها می دانیم که قیمت آن 29.69$ است. به نظر من که ظاهر کلاسیک زیبایی دارد.

 

نوشته شده در یکشنبه 89/2/5ساعت 6:1 عصر توسط محمدرضا باروتی نظرات ( ) | |


قالب وبلاگ : قالب وبلاگ